Megszűnnek a normál BMW M modellek, csak a kihegyezettebb verziók maradnak
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
Mindeközben, amíg csak lehetséges, úgy tűnik, megmarad a jelenlegi sorhatos benzines verzióval is.
A kiváló állapotúnak ígérkező limitált szériás bajor sportkupéval eddig kevesebb, mint 55 ezer kilométert tettek meg.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Ugyanakkor ez nem egy verseny, hanem egy örömünnep.
A független hazai újságírókat felvonultató szakmai zsűrin kívül a közönség is leadhatta a voksait. A jövő heti díjátadón Ken Block közel 700 lovas villanyautója is megtekinthető lesz, de mi már most mutatjuk a részletes eredményeket.
Az E30-as BMW M3 előtt tiszteleg a Samsung és a német autógyártó közös, korlátozott számban értékesített okostelefonja, mely számos kiegészítőt kap, és szoftveres fronton is egyedi lesz.
A puttonyos BMW M3 500 lóerő feletti teljesítménye igen komoly tempót tesz lehetővé.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Hamarosan hivatalosan is bemutatják az M4 CSL négyajtós testvérmodelljének tekinthető M3 CS-t.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.